Weer thuis..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu Weer thuis..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Weer thuis.....

Door: jeroenverweg

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

24 Augustus 2011 | Nederland, Eindhoven

Rond 07.30u op dinsdag 23-8 geland op Schiphol, toen vlot rond 08.15u de trein en rond 10u was ik weer thuis, na een zeer geslaagde reis van 6 weken door Zuid-Amerika.
Nu tijd om de 1750 foto’s te gaan selecteren en na te genieten. En natuurlijk plannen te maken voor een volgende reis. Ik vermoed dat die in Peru zal gaan beginnen, en in Midden-Amerika zal eindigen.
Ik heb er al weer zin in!!

Aan jullie, trouwe lezers, wil ik ook nog een woordje richten: het idee om een blog te gaan schrijven is in 1e instantie ontstaan om voor mezelf als soort van dagboek te dienen. Maar de vele en leuke reacties hebben me er nog veel meer plezier in gegeven dan ik vooraf had gedacht. Dank dus daarvoor, en tot (een) volgend jaar.
Ciao!! :)

  • 23 Augustus 2011 - 23:22

    M & P:

    Aan alles komt een einde.
    Wat zul je nog lang en veel nagenieten van deze prachtige reis.
    Bedankt voor je heerlijke verhalen en mooie foto's waardoor wij ook mee konden reizen.
    Liefs,
    mama

  • 24 Augustus 2011 - 08:42

    Marlon En Christ:

    Welkom terug ,.....HOME SWEET HOME.....
    Gaaf shirt trouwens.
    Oef,wat een verslagen zeg,....liters koffie gedronken...
    heel erg van genoten....., we zullen ze missen.

  • 24 Augustus 2011 - 09:14

    Michiel:

    Welkom thuis!
    Ik heb met veel plezier al je verslagen gelezen; ik zou e.e.a. niet beter op papier kunnen zetten. Chapeau!
    Volgende week zijn de pauzes alvast gevuld met jouw verhalen!


  • 24 Augustus 2011 - 15:47

    P & M:

    We hebben genoten van vooral je verhalen!
    Erg fijn trouwens om je ook weer in levende lijve te horen en te zien!

    En een volgend keer?
    We wachten rustig af.

    Papa.

  • 25 Augustus 2011 - 18:16

    Dionne:

    Ben ik een paar dagen niet actief on-line, ben je alweer thuis! Welkom in ons kikkerlandje.
    Gelukkig is de reis goed verlopen.
    Je zult zeker nog lang met je hoofd in de verre landen zijn. Succes met acclimatiseren en graag lees ik ooit weer eens van de mooie verhalen met natuurlijk de prachtige foto's.
    Bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Weer thuis.....

24 Augustus 2011

Lima/New York

19 Augustus 2011

Machu Picchu/Cusco

14 Augustus 2011

Titicacameer (deel 2)

08 Augustus 2011

Titicacameer (deel1)
Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 33142

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Midden-Amerika

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Buenos Aires en Noord-Argentinië

12 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: