Titicacameer (deel1) - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van Jeroen - WaarBenJij.nu Titicacameer (deel1) - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van Jeroen - WaarBenJij.nu

Titicacameer (deel1)

Door: jeroenverweg

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

08 Augustus 2011 | Bolivia, Copacabana

Dit keer geen echt verslag. Het vorige over Death Road heb ik zojuist afgemaakt dus dat kun je lezen. En hierbij alvast wat foto´s van de beklimming naar het uitzichtpunt over het Titicacameer en alle rare rituelen onderweg naar de top van die steile heuvel.

• 09 Augustus 2011 - 06:22

M & P:

Die visjes laat ik graag aan een ander..........

• 09 Augustus 2011 - 18:31

Patrick D:

Ik ben er ook maar eens uitgebreid voor gaan zitten, om je verhalen te lezen. Klinkt allemaal erg avontuurlijk, erg gaaf! Ik zie her en der wel wat ontberingen (dat slechte matras, die vissekoppen), maar vooral toch veel boeiende ervaringen! Zuid-Amerika staat al lang op mijn eigen "verlanglijstje", en toevallig heb ik recent een reis naar Peru geboekt. Dus dit is meteen een mooi voorproefje voor mezelf ;-)
    Heel veel plezier nog, en ik zal onze jongens zaterdag ook namens jou aanmoedigen!

• 10 Augustus 2011 - 18:22

Gerard Brouwer:

Jammer dat je zo kort wegblijft, je verslagen lezen alsof je meehobbelt in de bus en zop een van je feestjes meedraait. Jeroen nog veel plezier. Groeties Gerard.