Buenos Aires, back in town! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeroen - WaarBenJij.nu Buenos Aires, back in town! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeroen - WaarBenJij.nu

Buenos Aires, back in town!

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Juli 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Als je "ineens" een mail van me krijgt, hier de uitleg: de site van "waarbenjij.nu" waarop ik mijn vakantieverhalen/-foto"s plaats, heeft haar lay-out veranderd en daarmee tegelijkertijd ook mijn mailinglist verwijderd. Daarom heb ik weer handmatig iedereen moeten toevoegen waarvan ik dacht dat hij/zij op de lijst stond.
Als dat niet zo is, is verwijderen een kleine moeite denk ik.

Mijn 2e verslag staat er op, incl. een aantal foto's, maar daarover is dus geen mail verstuurd. Even zelf opzoeken dus als je wil.....

Groeten vanuit Buenos Aires, waar ik zojuist de 1e Argentijnse asado (ofwel BBQ) achter de rug heb. Dat smaakt naar meer :)

Over een paar dagen kómt er ook meer vanuit deze wereldstad. Want dat is 't, daar ben ik na een paar uur al wel achter!

  • 27 Juli 2012 - 07:32

    Aan Jeroen 27 Juli:

    Hoi Jeroen,
    Dit is een kort verslag zie ik dus ik ben reuze benieuwd naar je verdere ervaringen. Lieve groet Annemiek

  • 28 Juli 2012 - 22:29

    Papa:

    Hoi Zoon,
    daar zijn we weer, nu vanuit Hohen Luckow, ongeveer halverwege Rostock en Wismar,
    nog steeds "Oost-Duitsland" dus. Klaar voor de tweede week Urlaub.
    Ook nu weer een prachtig en gezellig onderkomen. Geen Argentinië, maar toch ...

    By the way, ... , bij je spaarkaart van bezochte landen mis ik er enkele:
    Noorwegen?
    Finland?
    Duitsland?
    Belgie?
    Frankrijk?
    Nog meer?
    En de vlag van de USA kan ik even niet plaatsen. Of ben je er geweest tijdens een of andere tussenlanding? Ik hoor het wel eens.

    Groet, ook van Mama!
    Papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 33160

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Midden-Amerika

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Buenos Aires en Noord-Argentinië

12 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: